dijous, 10 de desembre del 2009

POWER POINT EL TEMA: EL TRANSPORTE AÉREO

9 comentaris:

  1. O.O :0
    Que be que està el power point Veryyy gooood Miguel i dani........ :()


    EmIlIo

    ResponElimina
  2. mateu ja son 358 visites la majoria den emilio en dani en toni.f i jo

    ResponElimina
  3. está molt bé pero tens que penjar uns altres Miquel Angel.
    Bon nadal.

    Miguel

    ResponElimina
  4. Miguel Angel te he enviat un missatje en la paguina La classe de 6e estrena blog hi ha un missatge de jo
    deuu besos
    atyt sitara

    ResponElimina
  5. a i una cosa he perdido mi motxila cn mis papeles y he perdido tu email me lo puedes dar pliss
    deww basos
    att sitara

    ResponElimina
  6. Sitara te he contestat a continuació del teu comentari de presentació. si mires el correu que em vares donar tu veuràs que t'he enviat un correu i així tornaràs a tenir el meu correu per enviar-me les feines que et vaig recomanar que anassis fent. esper que estiguis disfrutant del teu viatge i que ens contis algunes de les coses que estàs fent per Bali. Recorda-te'n de recollir molta informació pel projecte dels països.
    una abraçada

    ResponElimina
  7. us desitjo molt bones festes i un bon nadal a tots.


    petonets,laura

    ResponElimina
  8. sitara un peda pedo pedo pedo pedo pedo pedo

    ResponElimina